Jobba som barista och skriva böcker, kan jag se det så kan jag göra det

 
Våren springer mot sommaren och jag hinner inte riktigt med trotts att jag har så överflödigt med tid.
Jag söker frenetiskt arbete och praktik. Drömmer mig bort och önskar att jag kunde få ett jobb som barista på ett mysigt café. Att det ska vara så svårt. Själv tycker jag att jag är rätt ung men är man inte tonåring så verkar det inte bättre. Jag behöver erfarenhet och referenser och jag behöver det nu!
Samtidigt har inspirationen till skrivandet sakta börjat komma tillbaka. Här om dagen satt jag vid kajen i Gamla Stan och skrev. Kanske hjälper det att sitta i miljön där en del utspelar sig.
Jag ska skriva klart. Jag ska skicka in till förlag. Jag ska bli publicerad. Jag har bestämt mig för att det är så det är bara!
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Det är bara att ge sig fan på.att man ska llyckas skriva klart, inte svårare än så. Börja med det, sen kan en redigera och skriva snyggt.

2015-07-14 @ 07:39:05
URL: http://her.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0