På en lördagkväll

 
I lördags tröttnade jag på att hela tiden se min panna, så vips så klippte jag lugg. Ju närmare jag kom med saxen upp mot ögonbrynen, ju mer började jag känna mig som mig själv igen. Det är en underbart befriande känsla att känna sig som sig själv!
Så var det dags att göra sig iordning för kvällen. Häktet blev målet.
 
 
Jag drog på mig min ny/gamla jacka som jag fått av Mirre. Hon till och med sydde in den i axlarna åt mig för att den skulle sitta snyggare på mig. Now that is friendship!
 
Sen blir det ett stort hopp då jag inte fotade något alls på vägen. Det var rödvinsspill, ölspill och en massa intressanta konversationer. Typ så. Sen lämnade jag mitt sällskap vid Häktet och hoppade in i en taxi där Em plockade upp mig. Så kom vi in på Under Bron där det tydligen är fotoförbud nu. Jag har inte riktigt förstått varför. Trodde först bara att det var i baren men det är tydligen på hela stället. Men säger någon att jag inte får fota min kompis så kliar det såklart i fingrarna.
 
 
Så det blev den här suddiga och lite klubbdrömska bilden på Em. Men som tur var så hade vi redan sprungit till fotoautomaten det första vi gjorde när vi kom in på stället. Well, efter att köpa öl alltså.
 
 
Det här är ett hoppklipp av de bästa bilderna på de två remsor vi tog. Första bilden var vi inte riktigt med på... eller iaf inte jag som hamnade rätt mycket utanför som ni ser. Vilket i sig var sjukt roligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0