En rosa saga

 
Hej på er!
 
Jag vill påminna er om att jag säljer mina illustrationer. Vid efterfrågan kan fler tryckas upp om de skulle ta slut men endast under en begränsad tid. Jag håller även på att förbereder för att kunna ställa ut. En favorit från förra året kommer att vara med fast denna gång i A3. Idag tänkte jag ta mig till Café Skåningen för att se när jag skulle kunna hänga upp mina alster. Då kan ni ju även komma förbi där och se hur de klär på väggen också.
Givetvis meddelar jag när det blir!
 
Hoppas solen värmer er för en stund i det förvirrade aprilvädret och att ni tar er till Kungsan och tittar på körsbärsblommorna medan de fortfarande blommar.
Det är ju som att gå runt i en liten rosa saga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0