När hösten gömmer sig runt knuten

 
Här kommer en snabb liten uppdatering.
Nu är det sensommar och hösten börjar sakta närma sig. Det innebär att jag tar en paus från tecknandet, MEN, det är fortfarande möjligt att köpa mina tryck. Är ni intresserade eller har frågor kring det eller annat så maila mig gärna!
 
Nu har jag nämligen tagit mig in i den fas då jag börjar läsa mer och fortsätter med skrivandet som jag tog en paus från på grund av rastlösheten sommaren ger mig. Men nu kommer vi närmare filtar och rykande tekoppar. Då tycker jag att det passar alldeles utmärkt med skrivande och en mysig bok att gömma sig i.
 
Men nu ska jag iväg på anställningsintervju. Önska mig lycka till och håll tummarna!
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0