Some people just need a high five in the face with a chair

 
Passar jag inte in i din syn utav hur mamman till dina barn ska se ut? Fan vilken trist mamma dom kommer ha!
Låt mig gissa:
* Jag ser ut att vara mellan 20 och 25 år (Hur kan någon möjligen ta mig på allvar?)
* Jag har konstigt hår (Hur kan någon möjligen ta mig seriöst?)
 
Det är dom två frågorna jag tror spontant dyker upp om det inte är för att jag inte faller i smaken. Givetvis har alla olika smak. Men frågorna ovan kan jag enkelt besvara:
* Jag är snart 28 år gammal vilket du märker om du pratar med mig.
* Jag vet, jag vet! Tjejer ska ha långt svallande hår (gärna jämnt).Om ni killar seriöst går på vad jag har för frisyr så är det ju nå fel på er!!
 
Det kommer troligen aldrig någonsin hända mig. Visst får jag för mig att spara ut det ibland men det ryker innan det kommer mycket längre ned än axlarna. Om ni visste hur jobbigt det är att tvätta och fixa med mitt hår. Det är kul att sätta upp frisyrer ibland och göra små söta uppsättningar men sen då? När det är så slitet att det nästan går sönder (men aldrig trillar av), ska jag bara fortsätta att spara då? Eh, nej! En mörk page med lugg är väl det "normalaste" jag kommer att sträcka mig till när jag har fått leka av mig med lite roliga färger.
 
Måste ju passa på innan jag fyller 30 känner jag, för sedan får man vänta tills man är tant har jag hört!
 
Vad tycker ni att jag ska ha för rolig färg efter det här?
Jag funderar på blått eller turkost!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0