Do Somethin'

 
Nu är det dags att slå på radion och börja skaka lite rumpa. Få upp lite pepp och sätta igång och städa.
Jag orkar bara inte stirra på den här röran längre och jag kan inte sitta och ignorera den längre heller.
Visst finns det mycket jag vill och börja göra som inte är att städa, som att läsa, börja plugga till rest tentor, skriva på min bok, ta en promenad osv.
Men ett rent hem leder till en ren hälsa och psyke försöker jag intala mig. Så nu slår jag på min Städ playlist med sånt jag aldrig (nu ljuger jag) lyssnar på annars. Mycket Britney och jag kan verkligen inte hjälpa att det är sånt jag går igång på när jag ska städa men det får mig att börja röra på mig och det är lite vad som krävs för att orka. Ni har säkert också sånt.
 
 
Har ni någotstädtips, något som gör er pepp?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0