Söndagsfint


Dagen började med att åka hem till Elin för att fota en tårta som hon gjort. Jag fick kaffe i handen och sen satt vi och lekte med min nya mask på balkongen medan vi väntade på choklad att stelna.


Så här såg tårtan ut först...


Sen Voliá!


Tårtan fick följa med till bussen för den skulle iväg på kalas. Hoppas den var god, fin var den iaf.


Gick förbi en söt skylt efter vi sagt hejdå.


Mer underligheter hände på Slussen.


Sen pluggade jag lite franska på String innan det var dags att möta upp Elli och ta en Kaffe på il Café.


Och det var ungefär min söndag kort och gott.
Mer bilder kommer sen på tårta och vad som hände på balkongen.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Väldigt fint söndagsfint!

2012-05-07 @ 18:48:38
URL: http://ladonnajonna.wordpress.com
Postat av: nomin

dina bilder är så fina. Så fulla av känslor.

2012-05-09 @ 11:13:43
URL: http://nomin.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0