Den legendariska färgfesten...Del5


All gick ju runt med klistermärken i olika färger och med ponnysar, regnbågar, slott och en massa annat.
Jag vaknade upp dagen efter med en sån på rumpan. Det var intressant.


Lambi.


Har jag lime i fickan? Javisst!


Sen var det ju dags att köra en favorit i repris från första gången jag var hemma hos Olle och Boel och hängde i deras kök. Den bilden kan ni se

här


Nils kom till festen.

Nils försvann under bordet.

Boel bytte klänning för fjärde gången den kvällen.

När vi slutligen struttade hem så hade värdparet gått och lagt sig för längesedan. Solen hade börjat gå upp och en taxi stod och väntade fint utanför porten.


Kommentarer
Postat av: Vicky

nämen! vad är detta? gabrielle och niclas? dom känner ju jag. haha. lilla lilla lilla stockholm.

2012-04-03 @ 23:57:23
URL: http://vickys.se/
Postat av: Sara

Åh vad alldeles superhärligt!

2012-04-04 @ 10:49:27
URL: http://thelittlestoryteller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0