En fredag


Nu är jag nästan mitt gamla jag igen så igår piffade jag till mig och såhär såg jag ut.


Sen kilade jag ned till tunnelbanan för att möta upp mamsen i Gamla Stan.


Där tog vi oss till en liten Italiensk restaurang och vi beställde båda in en varsin Biff Rydberg. Mums!


Efter lunchen begav vi oss vidare med bussen.


Iväg till Kungsträdgården för att fota körsbärsblommor och promenera i allen bland allt folk som om det vore ett sagoland.


Sen provade jag lite klänningar till uppkommande bröllop till sommaren.


Efter det var vi otroligt trötta i fötterna så då begav vi oss tillbaka till söder för att ta en kaffe på Urban Deli och så pluggade jag lite och fick en del gjort. Sen sa jag hej då till mamsen och mötte upp Linn.


Vi begav oss ut till förorten för att äta middag och fixa oss i ordning.


Jag fick ett par gamelnya skor. Sen blev det brottom iväg för vi skulle se en spelning på fotografiska.
När vi kom till Slussen så började det hällregna så vi slängde oss in i första bästa taxi då vi inte hade något paraply.


Spelningen var fantastisk och mer, bättre bilder på det blir det en annan gång.


Någon timme senare så stängde de och det blev dags att röra sig vidare.


Vi promenerade till Gamla Stan där jag hoppade på tåget vidare hem och sa hej då till tjejerna som vek in på en Irländsk pub. En väldigt fin fredag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0