Torsdagen den 12:e


En liten titt på igår. Jag vaknade upp i en vanlig röra av täcken och kuddar.


Gav mig iväg för att möta upp min mor.


Frukost hela dagen på Urban Deli.


Gabrielle kom förbi och sa hej.


Senare bar jag mig förbi hem till Elin.


Där åt vi en fantastisk middag.


Kyckling och ris.


Sen var det dags att fixa till sig.


Först fixade jag Pernillas hår.


Sen fixade Pernilla Elin och sen jag mig själv.
Det var första gången någonsin jag hade en donat. Aldrig hade jag haft sån frisyr förut. Funderar på att göra det till en lite mer regelbunden grej. Jag lekte en Evil Japans LillaMy. Ibland skevar fantasin iväg lite.


I väntan på tunnelbanan.


Och det är okej att dricka alkoholfritt om man känner att man vill vara med även fast det börjar bli lite för många kvällar i rad. Billigare också.


Efter att ha hängt ett tag på Indigo ännu en kväll. Lyssnat på fantastisk musik och umgåtts ett tag med riktigt fina människor så var det dags att ta sig hem.


Sen var jag ju tvungen att ta en till bild innan frisyren åkte ur. Och det är inte alltid lätt att ta bild på sig själv. Hade jag haft lite längre hår så skulle jag försökt sätta den lite högre upp men nu gick inte det.
Och så var det med den kvällen.

Kommentarer
Postat av: idaawe

smått fantastisk blogg. vad heter du förresten på instagram? kram

2012-04-15 @ 17:25:52
URL: http://idaawe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0