InstaPåsk


Så var jag framme vid en av gårdarna jag växt upp på. Men här bor föräldrarna kvar.


En liten pojke glömde sin fina bil på tåget. Han kämpade hårt för att få klistermärkena på plats och jag hann inte säga något förn de hade klivit av och dörrarna stängts då jag såg den olyckliga lilla bilen ensam kvar på sätet.


När jag kom fram så var målandet i full gång!


Casper tyckte att det var jätte roligt att köra in huvudet i bygghatten och leka "tittut".


Så sjukt fint spel i super klara färger. Perfekt för påsk! Lite som Monopol fast med Disneyfigurer.


Snart var maten klar.


Sen var det efterrätt.
Min mor gör de godaste marängerna i hela värden. Sådär alldeles sega inuti och ofta smaksatta i choklad eller polkagris. Den här gången nöjde hon sig med lite karamellfärg. Men sånt uppskattas också!


Sen var det hej då!

Min Påsk 2012 genom Instagram. Såhär såg det ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0