hejdå du långa vinter.


Igår rensade The Scientist ur sin telefon och då passade jag på att norpa några bilder jag ville visa er.
Här är min guddotter på julbak hemma hos mina kusiner. Här bakar hon pepparkakor.


Här har jag och The Scientist precis slagit in alla Julklapparna som skulle med oss. Här är två av de som är klara.


Och så långt efter Jul så var det dags för spelkväll hemma hos Anna och Robert. Jag tyckte det här spelet var så himla snyggt!


Sen var det iväg på konsert med stråkorkester. Himla maffigt! Det bör alla göra i af någon gång i sitt liv.


Efterrätten här om dagen efter en mysig fredagsmiddag med The Scientist.

Kommentarer
Postat av: Oppenheimer

CUTEST. BABY. EVER.

2011-03-24 @ 00:09:46
Postat av: V.

Jag är så himla nyfiken på varför just the scientist? Jag tänker på Coldplay, finns det någon koppling?

2011-03-24 @ 18:11:57
URL: http://tinnitusihjartat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0