Onsdagen som varit


I Onsdags mötte jag upp Catherine i Hornstull och så promenerade vi till Tanto och bredde ut oss på en filt i den härliga kvällssolen.

(De här bilderna är lånade av Gabriella)

Sen dök även fina Gabriella upp med sin söta hund.

Efter en härlig picknick med damerna så började vi röra oss vidare. Vi vinkade hej då till Gabriella och rörde oss vidare mot Telefonplan.
På tunnelbanan fördrev vi tiden lite med virrpanna. Jag var Knugen och Catherine var Gammelsmurfen.


När vi kom fram till Landet fick man jordgubbar vid inträdet/garderoben och sen beställdes det öl.


Landet bjöd på lite musik quiz som var riktigt klurigt. Vårat lag hette "Hej hej!" och Catherine var nog den med mest koll. Jag kunde ungefär två eller tre frågor kanske.


Efter en underbar kväll så blev det snart dags att röra sig hemåt.

Kommentarer
Postat av: lisa

underbart!

2011-06-03 @ 23:45:26
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: V.

Fin J. tänk att du fortfarande följer med. jag tittar in här jämt och är så nyfiken på du-vet-vem och hur du mår och sådär.

2011-06-04 @ 13:16:38
URL: http://himlastormande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0