Midsommar del 1


Ikväll parkerade jag mig hemma hos Anna och Robert som bor ett stenkast från mig med tunnelbanan.
Här har vi Daniel framför Annas färgkordinerade bokhylla.


Jag.


Anna i fullt mingel på balkongen.


Daniel sätter cigg på paus och brummar på basen.

Senare blev det skräckfilm och Marvel konverserande på balkongen och Rockband i vardagsrummet.
Fram mot morgonkvisten infann sig imroviserad sång till plast trummor och ont i magen garv.
När solen börjat ta sig upp men månen fortfarande fanns kvar på himlen promenerade vi i samlad trupp mot tunnelbanan. Än är inte ögonen trötta men dom ska få vila nu ändå.


Jag hoppas ni också haft en jätte fin midsommar. Berätta gärna om den här, jag är så nyfiken så.


Kommentarer
Postat av: Petra

min midsommarnatt spenderades med att bli omhållen hårt hårt av en fin pojke och hela tiden nypa sig i armen för att tro att det var sant. fast det enda jag kunde tänka på var varför han inte kysst mig än och om det är något fel på mig.

2011-06-25 @ 15:35:02
URL: http://desorages.blogg.se/
Postat av: lisa

fin midsommar! :) jag trodde jag bara skulle vara hemma först. men så åkte jag hem till min syster där vi bara tog det lugnt, lyssnade på musik,drack lite, sen fick vi komma på en fest, så vi promenerade till en fest där vi hade trevligt ända fram till nån gång efter två så då promenerade vi i sommarnatten hem till min syster igen och det var himla fint. det blev bättre än vad jag trodde.

2011-06-25 @ 15:45:37
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Miranda

vad söt du är! Jag firade midsommar med fina vänner i en liten by utanför Borås. Vi grillade, myste, lyssnade på musik och sov i tält! :)



sv: ja det är en vaxduk som mamma häftat runt bordet! :)

2011-06-26 @ 22:59:02
URL: http://mirandamorgonvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0