2011 Del 1

Jag har ju gått lite kameralös under vissa perioder och jag tänke att vi skulle börja fylla i luckorna med vad som hänt under denna tid då jag har varit både snål med uppdatering och annat.
Här fyllde Gabrielle år och vi samlades på Trädgården under bron för att fira hennes födelsedag.


Vackra Gabrielle och Daniel som är ägaren till bilderna.


På Trädgården står det malplacerat med Soffor och fåtöljer där man kan sitta och baren är uppklädd med färgglada lampor som man kan se lite här och var.


Sammy och hans tjej var där.


De hade en film av något slag på väggen som man kunde kika på lite ibland.


Snart kom även Peter för att gratta. Han var stiligt uppklädd i fluga och allt.


Jag blev mer och mer nyfiken på hur man tar sig in i huset där med de blått upplysta fönstrena.
Det blir ett senare projekt i sommar.


Underbart söta!


Sen blev det en hel del dans.





När klockan närmade sig tre började jag och Daniel gäspa och bestämde oss för att det var dags att försöka hitta en buss så då sa vi hej då till Trädgården för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0