North and South


En vackrare film får man nästan leta efter. Jag blev rekommenderad denna av Livsjakt.
Man kan inte hjälpa att sitta med hjärtat klappande till och från och i slutet av varje avsnitt, utbrista ett "Nej!" och direkt slänga sig på nästa avsnitt. Jag fick rysningar och gåshud av de vackra miljöerna. Bomullsfabriken var en av mina favorit miljöer.

Jag hittade ingen jätte bra trailer tyvärr, de är allt för avslöjande anser jag.
Men har ni en tidigare förtjusning i Stolthet och Fördom med Mr.Darcy den stela Mr.Darcy och den envisa Elizabeth Bennet. Då har ni grunden för denna gripande mini-serie av BBC.

Har ni fler tips på mini-serier till mig så tar jag tacksamt emot.

Kommentarer
Postat av: Sara

Om du inte har sett den redan: Tess of the D'Urbervilles

2011-07-28 @ 07:21:42
URL: http://faeria.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: åh hoppas det är varmt när du badar i morgon då :)

2011-07-28 @ 19:57:48
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0