Skepp OHoj


Igår var en rolig dag i skolan mötte jag upp Elli där och vi bestämde oss för att gå och äta lite tapas och ta ett glas då vi inte setts på nästan hela sommaren.


Det blev matkoma och efter vi suttit där ett tag kom två kompisar till Elli och gjorde oss sällskap. Så vi bestämde oss för att passa på att byta bar.


Så vi skålade på kära gamla Snotty för att sedan ta en promenad till tunnelbanan.


Folk satt längs gatan och verkade även de ha väldigt trevligt.


Slutligen hittade vi båten som vi skulle till där en gammal vän till mig spelade skivor.
Där var en otrolig och vi hade fruktansvärt roligt.


Ett helt äventyr på en Torsdag. När man egentligen bara skulle ta en öl och äta lite. Sånt är himla fint!

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv. Jag är verkligen helt värdelös på att svara på kommentarer. Mvh skäms ögonen ur mig.



Och nej, där vi kryper under är till Twister! Blå Tåget var så lång kö till att det var löjligt.(Staketen räckte inte till för att hålla inne kön så den ringlade runt ute i tivolit....) Men ja, det var ju betydligt enklare förr när man var kort nog att komma under smidigt och lätt. Nu måste man ju istället välja om man ska försöka böja ihop sig så mycket att kroppen värker eller försöka halvhjärtat "hoppa" över. Och inget av dem slutar ju särskilt graciöst heller. Ack!

2011-08-30 @ 10:03:50
URL: http://cargohold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0