Vår påriktigt!


Klicka på bild för källa.

Idag är det vår påriktigt!
Den här veckan har jag gjort en massa fina saker.
I Onsdags tog jag en liten barrunda med fina Elin i Hornstull.
I Torsdag hade jag och en kille i min klass den bästa redovisningen ever! Efter den så åt vi lunch några stycken och sen fikade jag med en annan från samma klass i säkert fyra timmar.
Idag mötte jag upp Elli efter lektion och när vi letade efter någonstans att äta så sprang vi på Elin som vi tog med till Louie Louie på lunch. Satt på uteserveringen och mös i vårskuggan.
Men nu måste jag springa. Ska möta upp gamla klasskamrater (och när jag säger gamla menar jag kanske några veckor) på en uteservering för att dricka lite öl.

Ha en strålande kväll. Njut av solen och bli inte för berusade ikväll. Bara sådär lagom.

Kommentarer
Postat av: kajsa

så himla härligt att det verkligen är vår!

2011-04-18 @ 08:38:50
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-08 @ 11:22:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0