För en kort stund försvinner nästan hela världen



I helgen så kommer The Scientist försvinna iväg i nästan tre hela dagar till Göteborg på någon 8bit fest om jag inte minns fel.



♥  Saker jag kommer sakna när min karl är borta är bland annat, hans förmåga att få mig att skratta så mycket att jag får ont i magen och glömmer bort hur man andas och för en kort stund försvinner nästan hela världen.
♥  Hans nacke som jag älskar att sniffa i när jag ligger på hans arm.
♥  Hans söta lockar som han själv inte alls tycker om men jag älskar hur dom lockar och har sig.
♥  Hans förmåga att kyssa mig så mjukt sen ta tag i mina armar så hårt släppa taget och säga
"Förlåt, känslorna tog mig."



Men sen ska jag även berätta lite vad jag ska passa på att göra när han är borta under helgen. 




Ikväll ska jag läsa läsa läsa! Som en tok måste jag läsa då vi ska vara klara med boken imorgon och jag inte har kommit särskillt långt. Vi håller på att läsa "Maken".
Jag ska läsa på tåget påväg hem, jag ska läsa medan jag lagar mat och sen äter middag, jag ska läsa medan jag tar ett bad, jag och boken kommer att hänga hela kvällen och jag kommer att läsa tills ögonlocken svider och medvetandet inte vill vara med längre.



Imorgon kommer jag även då fortsätta läsa om jag inte är klar, vilket jag inte kan tänka mig att jag kommer att vara. Men vi får se.
Då ska jag åka över till BigRed när hon är färdig med sitt, prova lite kläder och kanske hitta något nytt fynd.
Sen vidare till Huddinge för att gå på Loppis. Äntligen!
Hoppas vi hittar något litet och fint.


Efter loppisen ska vi vidare till Kamile för en härlig bokklubbs middag. Det kommer bli super!


Bilder från Weheartit.


När det är min tur så kommer jag nog ha franskt tema. Inte bara på maten utan även klädsel. Kan bli skoj. Funderar på att göra det till en picknick om det blir bra väder också eftersom min lägenhet är så liten.

Men imorgon blir skoj! Ska bli jätte kul att träffa tjejgänget igen och hänga.
Om inget oväntat dyker upp på söndag så blir det storstädning!
Bilder får ni se efter helgen. Så får ni nöja er med de här tills vidare.


Kommentarer
Postat av: David H

Håll huvudet högt!

2010-05-07 @ 16:23:40
Postat av: lovisa/polichinelle

åh, tack! det är en av mina favoritbilder faktiskt, jag har den som skrivbordsunderlägg på datorn. passar fint att vi ligger ned utmed skärmen liksom!



ha en fantastisk helg!

2010-05-07 @ 17:57:59
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Angeliqa

Fina bilder som vanligt och inlägget är himla sött!

2010-05-08 @ 20:30:11
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: lovjo

åh, jag vill också ligga och läsa en hel dag!

2010-05-09 @ 11:12:46
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: Fru Silver

svar: Jag vet inte var burkarna är köpta. En tebutik i Stockholm tror jag. Trosorna tror jag i alla fall kommer från Lindex! :)

2010-05-09 @ 16:13:14
URL: http://frusilver.blogg.se/
Postat av: jossan

svar: hahah!! det skulle jag vilja se :P inte för att jag inte tror på att de skulle kunna gråta till den för den e underbar :D

2010-05-10 @ 14:32:35
URL: http://juicyfruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0