Sammanfattning.



I lördags var jag och hälsade på BigRed och Anna-Greta. Den sötaste bustjejen i hela världen.
Eftersom det var så varmt bestämde vi oss för att gå på en promenad efter att BigRed serverat en otroligt mumsig måltid med Lax och potatis.
Vi började med att promenera ner till lekplatsen där vi blev kvar en stund tills vi bestämde oss för att gå vidare ner mot vattnet och doppa tårna.



Efter en stund var det roligare att härma herrarna som stod på bron och fiskade så AG tog en lång pinne och satt och låtsades fiska. Sen var det en stunds spring i benen innan det var dags att gå hem igen för att dricka te och äta smörgås.

Nu i veckan har jag bland annat varit och hälsat på hemma hos Wurpiz.
Så här kan det se ut när man kommer hem lite sent på kvällen till henne.
Ska vi ta oss en liten titt. Jag avundas hennes ordning. 



Hon håller på att öva på att göra macarons och jag skulle hjälpa henne lite.
Nu såg jag aldrig hela resultatet. Men jag skulle tro att hon siktar på något i den här stilen.


Bildkälla


Om ni vill se mer av vad Åsa aka Wurpiz gör för något kan ni klicka in er Här.


Translation:

This Saturday I payed a visit to my cosin and goddoughter. We went down by the lake and felt the whater with our toes.
Later this weak I went to my other cosins place to help her out a little wen she was baking macarons.
I didn´t se the total end result but I guess she is aiming for something like this.
If you want to see more of what she does you can glick on this
Link.

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: jaa det är helt underbart. :D något man måste göra någon gång i livet. :)

2010-05-20 @ 12:54:25
URL: http://gogopop.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh sötaste!

2010-05-20 @ 17:37:38
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh trevligt!

2010-05-20 @ 23:42:24
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0