I said what about Breakfast at Tiffany's?



Jag börjar dagen med att tipsa om min favorit film från 1961.
Den här filmen är fullspäckad med mysiga, roliga, gripande scener.
Filmen innehåller en hel del humor. Romanser och söta påhitt filmen igenom.
Jag älskar personligen Holly´s sätt att uttrycka sig verbalt och hennes underliga syn på livet och hennes härliga livsstil.



Translation:
Breakfast at Tiffany's

Here is a movie recommendation of mine. This lovely film full of humor and lovely settings.
Holly´s life style is to be adored in envy.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hatälskar hennes rollfigur Holly litegrann. Hon är charmig men ganska irriterande. Fast fin. Bra film är det i alla fall

2010-05-26 @ 16:01:16
URL: http://mrswolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0