6 månader blir ett Halvår!



Det här är i för sig en bild från när The Scientist fyllde år, men den va så fin så den fick slinka med idag.
I lördags firade jag och The Scientist hela 6 månader. Ända anledningen till att jag gör så stor sak av det eller för att det känns så stort för mig är för att det är mitt första påriktigt förhållande som har varat så länge.
Såhär såg våran dag ut litegrann iaf.

Vi åkte och handlade glass. Provade den nya Temtation.
Sen åkte vi vidare och gick en liten strandpromenad och hade det gosigt. De va så tyst och stilla och doftade så härligt. De va fuktigt i luften vilket fick alla dofter att leta sig fram lite sådär extra mycket.
Det var riktigt härligt att få komma ut i frisk luft och promenera runt en liten stund och se sig omkring.



När vi kom hem sen så tittade vi på "The Boat That Rocked". En kanonbra film som lätt gör mig röksugen iaf.
Jag minns när jag och Big Red såg den första gången på bio och vi praktiskt taget dansade i biostolarna och ville gå ut och demonstrera eller göra någonting stort när vi kom ut från biografen.
Fast vi kom fram till att det är rätt svårt att göra sånt nu. Allt bra har redan gjorts på något sätt.
Men hur som helst är det här min hetaste rekommendation just nu. Underbar musik, otroligt rolig och fantastisk scensättning!



Kommentarer
Postat av: Lisa

fina bilder! GRATTIS PÅ ER! Skulle jag fira 6 månader med någon skulle det kännas stort för mig med, aldrig vart tillsammans med någon i 6 månader hehe. puss.

2010-05-03 @ 18:35:32
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: lovisa/polichinelle

grattis fina ni! the boat that rocked läste jag om i nån annan blogg nyligen, och blev sugen på att se den. tack för påminnelsen! :)

2010-05-03 @ 19:33:03
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: Angeliqa

Vad roligt! Grattis till er! Man skall ta varje tillfälle i akt att fira!

2010-05-04 @ 22:50:00
URL: http://sopnedkast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0