Try to stay positive




Nu är det jag som försöker håll mig positiv och låta saker som kommer få komma och vissa saker tänker jag låta passera.
Det är väl så det fungerar eller hur. Ju mer man hänger upp sig på dem, ju längre kommer de stanna kvar och kväva mig. Om jag bara släpper taget om allt de jobbiga så kanske de försvinner av sig självt och så koncentrerar jag mig på det positiva. Imorgon ska jag på intervju. Vi håller alla tummarna eller hur?

Jag vet att jag gör. Jag ska hem och se till att vara utvilad till imorgon. Vara där på pricken, helst innan. Jag har lagt upp en plan. Det låter väl bra eller hur?

Jag har en intervju och jag kommer in i mitt källarförråd nu. Äntligen! Så jag kan börja organisera saker i min lägenhet och få det fint inför sommaren. Det känns underbart härligt.
På lördag är det även PopDakar. Kanske ses vi där!

Vad har ni för positivt som händer i era liv. Ja tycker vi alla ska berätta om våra positiva saker så kanske vi alla blir på bättre humör. Om de blir tillräckligt många så kan jag publicera dom i ett litet inlägg sen.


Translation:

Now I´m the one who have to stay positive and just let some things slide. The bad things are the moste importent once to slide and go away right now. I have an interview tomorrow. Were all crossing our fingers right?
I have a plan. I´m gonne be there a little before I suppose to and be a rising shining star tomorrow for this.
That sounds good right?

So what kind of positive things do you all have to share? I think if we all share our good stuff we can all be more positive and inspire each other to be so aswell. If there are enough comments about this I will post it here later and we can all have a piece of it.



Kommentarer
Postat av: Lovjo

Positivt idag: Jag har världens bästa syster. Vi har sett film, handlat ljus och nya gardiner till hennes rum och bara haft det bra.



Kram :) <3

2010-06-03 @ 21:53:47
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: lovjo

Åh, vill ju att blogg.se ska ändra <3 till såna där söta facebook-hjärtan.. åh:(

2010-06-03 @ 21:54:22
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh så fint det låter. man ska vara mer positiv. fina bilder. det händer inte så mycket positivt här förutom att mina föräldrar gillade maten jag lagade och den blev verkligen supergod, så jag blev stolt över mig själv!

2010-06-04 @ 00:40:06
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lovjo

...och jag tycker absolut att du ska skriva en novell! Jag älskar din fantasi, så jag tror att det hade blivit något fint utav det.



Kram!

2010-06-04 @ 01:18:02
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag har hittat världens finaste låt och jag spelar den på repeat vart jag än är. Jag hörde den säkert 25 ggr innan jag slutligen somnade med ett leende på mina läppar igår.

2010-06-04 @ 23:26:18
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0