Ledighetsgirig.

Man blir gärna sådär liiiiite girig på ledighet när man väl har haft det, men idag har jag ändå haft en fantastisk dag tillbaka på jobbet.

Här är några få saker som hände under ledigheten.




Vi hade en barrunda på Söder. Carmen, Texas Longhorn, Pet Sounds och Anchor.
Jätte skojigt blev det trotts istappar på öronsnibbarna.



Det var nyår och då gjorde man sig fin. Det här var någonstans mitt i mellan cigg och Whiskey slurkande.



Efter Nyår så var det dags för spontan utgång på Tech Noir som hölls på Kolingsborg. Gratis inträde och packat med vänner att dansa och skåla med. Skoj skoj.

De senaste dagarna har jag mest umgåtts med min pojkvänn och hans familj. Vad har ni gjort?


Translation:

Comming soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0