Låst!







Jag känner mig otroligt låst för tillfället. Jag kommer inte fram till vad eller hur jag ska göra saker.
Pyssla går bra och resten av tiden så försöker jag göra alla dom där andra små sakerna som jag tycker är jobbigt nog. Jag är en person som bara kan ta en sak i taget även om jag gärna påbörjar tusen saker samtidigt. Men ingenting blir egentligen klart förns jag verkligen fokuserar på det ena av dem.
Ta sig upp och iväg, ta sig hem, göra mat. Allt det där kanske låter jätte enkelt, men för mig är det inte lika enkelt.
Just nu har jag kommit fram till att jag inte har en blekaste aning om vad jag vill bli i framtiden, vad jag vill göra, hålla på med etc. De finns väl små tankar kring de hela. Men jag får inte upp någon vision och utan vision så är det ganska blankt på "att göra" fronten.

Har ni några tips på hur man kan lossa spärrarna och komma fram till vad de var man var menad att egetnligen hålla på med?
För mitt tåg står stilla just nu. Den har frusit fast i den här snöyran som inte vill försvinna.
Har ni några förslag kanske på vad jag bör jobba med. Yrken och sånt. Jag behöver nog all inspiration som jag kan få.

Translation:

I´m stuck and I really don´t know what to do. What I should work with, what is my destiny?
What do you think I should do?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh! Va fint med tåg-liknelsen :) Bästa sättet att lossa spärrarna är att se på människor man beundrar (ex film/litterära personen), där kan man ofta finna ett svar på varför man gillar personen så mycket och utveckla de egenskaperna hos sig själv :D

2010-02-19 @ 17:04:09
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Catrin

Är det någon tanke/dröm som du alltid har återkommit till? En röd tråd genom livet. Vad är din längtan? Lycka till!

2010-02-22 @ 10:18:00
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Känner igen mig. Säg till när du får svar på det.

2010-02-24 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0