Frukost möte och strålande sol.


Igår



(Bilderna är lånade från Weheartit)

Igår var en inte så bra dag. Det snöade oavbrutet. Jag började från toppen på gladhets skalan och gled sakta längre och längre ner tills jag var i upplösningstillstond lagom tills jag var vid Liljeholmen och trängdes med vad som kändes som millioner människor. Reportrar och jag vet inte allt var, slussades runt men inte kom det några bussar. Slutligen vände jag om och åkte för att spendera ännu en natt hos Pojkvännen istället, vilket kändes mer och mer skönt ju närmare jag kom.
Idag verkar det som ett väldigt klokt beslut då poliser fick ingripa vid Liljeholmen för att folk spårade ur och blev våldsamma.

Idag



(Bilder från weheartit)


Nu är det här en lite äldre bild, men lika mysigt för det.



Idag har det varit strålande sol och nu sitter jag och mumsar på en bit smörgås tårta som hade blivit över.
Senare blir det Bowling. Idag har varit en strålande dag!

Translation:

Today was a way better day then yesterday.

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Åh vilka fina bilder!



Ja, den färgen är sjutk snygg så länge man kan bära upp det (vilket hon kan).

2010-02-25 @ 13:39:21
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0