Something old, something new.



Hej hej, så idag tänkte jag bara visa lite gamalt och nytt.
Upplockat hår enkelt tillsatt med blommor från H&M och en väldigt enkel sminkning.



Efter lite rot bland gamla kläder hittade jag den här söta somriga seglar klänningen.


Här satte jag ihop mina jeans shorts från H&M med en väst från myrorna.
En enkel vit shorta också från H&M och lika så slipsen.



I veckan kom en lite födelsedags present i förskott till mig.
Jag fyller inte år förn i höst och här är en av de två sakerna jag fick, ett par nya bågar!
Jag blev överlycklig eftersom mina gamla har hängt med otroligt länge och blivit lite böjda på vägen, så det var definitivt dags för nya bågar. Jag fick två par. Det andra får ni vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Timotej

Hahahaha, måste bara säga att jag ÄLSKAR din text under profilbilden. Håller dessutom med dig.

2010-08-01 @ 20:17:43
URL: http://cirkustimotej.blogg.se/
Postat av: Lisa

Awesomeness!

2010-08-02 @ 23:36:26
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du har: *I want a boy who I can kiss whenever I want, wherever we are. I want to sit on his lap and look in his eyes with my little hand in his. I want him to say that I'm beautiful even though I wake up with my hair all messed up in the mornings, I think about him to kiss me and say that I'm the cutest girl he knows (even though I think I'm not). I want him to say that he loves me when we've had a fight and that I'm the only one he wants and the only one he needs. I dream about stroking his hair and kiss him goodbye. I want a boy who stands there at the end and shows me the world as I want it to be.*

Det måste vara underbart :)

2010-08-02 @ 23:40:25
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0