Inspirera mera

Jag tänkte att vi kunde börja med en flashback tillbaka i tiden.
Jag hittade en jätte gammal bild på mig själv där jag ser otroligt liten ut. Tänkte visa hur det kunde se ut då.
Då allt var från H&M.



Här är en annan gammal bild från vad ja tror var förra sommaren. Jag hittade en jätte söt klänning på Monki och så var mitt turkosa läppstift poppis då under min lite mörkare period då ja hängde mycket på Synth tillställningar och denna afton var det Medusa som vi var på.



Sen tänkte jag fortsätta med att meddela för er som kanske glömmer ibland att Beond Retro inte är att underskatta. Det må va dyrt, men ibland kan man fynda.




Och allt är i stort sett färg kategoriserat. Väldigt mysigt!



Sen kan man ju alltid också fynda på Indiska. Den här klänningen t ex var otroligt fin. Tyvärr inte på mig för min hy blev jätte konstig och ja var tveksam på att ens smink skulle kunna rädda den looken. Något att tänka på. Som min kära kusin lärde mig en gång.
It might look good, but not on you.
Man får ju försöka se hel heten, inte bara vad man tycker är fint.

Det här var en klänning jag provade då ja var på jakt efter något fint till bröllopet jag ska på i helgen.

Men nu kommer vi till lite nyare bilder.



Här är kanske lite svårt att se, som det ibland är på bilder som är tagna med mobilkamera.
Men västen är från New Yorker. Ett av mina favorit plagg i garderoben och byxorna blev ett impulsköp dom är bruna och rutiga och dom kostade 49kr också på New Yorker. Ibland kan man hitta lite fynd!
Som ni ser så gillar jag att använda mig av lager. Det är ett bra sätt att kombinera kläder på om man tycker att garderoben börjar kännas trisst.



Här är ännu svårare att se.
Men ja har på mig ett vanligt svart linne från H&M, en blå jeans väst som jag hittade på rean på Indiska kombinerat med en kjol ja hittade längst in i garderoben som även den var från H&M en gång i tiden.
Till detta så drog ja bort skärpet som ja fick med till mina jätte söta shorts som ja köpt på Gina Tricot och kombinerade de istället med den här röda kjolen.
Det går alltid att slänga ihop en outfit på nolltid om man bara har lite fantasi.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wooow, lååångt inlägg :D

2009-07-30 @ 22:57:13
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0