Vintertrött

Igår hade jag jätte trevligt. Jag var ute och åt middag med The Scientist på Bara vi.
Jag åt en Fläskytterfile med Kantarellsås och potatisgratäng som va himmelskt god! Mums!

Sen rörde vi oss hem till mig och tittade bl a på.



The big bang theory och...



Den var mysig och fin på många sätt även om jag var väldigt skeptisk till att börja med. Kanske för att den svenska översättningen på titeln, again, är helt värdelös.
Den var klart söt iaf.

Och så givetvis


Lie To Me som är en av mina favorit serier. Han hade lite svårt för inzoomning och förtydligande av bilder.
Men förutom de så gick de rätt bra tyckte jag.

(Och btw går det att förtydliga bilder som är lite suddiga. Kanske inte så mycket eller på det sätt som dom gör i serier och filmer ibland. Men de går att få lite mer skärpa om man har en lite suddig bild iaf. Jag har själv gjort det ibland på mina bilder.)




Men just nu vill jag bara ligga nerbäddad under täcken med en massor av kuddar och pilla i hans hår, ha min kind mot hans och andas in hans underbara doft och samtidigt hålla om. Mys.
Något mysigare kan jag inte tänka mig just nu i det här underliga vinterrusket.

Men idag..





Ungefär något såhär.


Translation:

I had a wonderful evening last night with My boyfriend aka The Scientist. But today I´m feeling super tired becose of the darkness in the mornings and the fact that I´ve slept a but bad this weak. There is just so mutch to do.
I Just really wanna stay in bed, play with his hair, rest my cheek next to his wile we hold eatchother and just to be breathing my beloved one in one deep breath.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0