Sammanfattning av 2009 del 3



En del öl har hunnits drickas på Carmen.


Spooky.



Jag gick verkligen in för att Illustrera.



Jag hade Kräftskiva.



En hel del ölhäng på Arken.



När Lisa fyllde år så klädde jag upp mig såhär och så tog vi med henne till Sardin för att äta Tapas.



Lisa och Daniel hjälpte mig att måla om nya lägenheten. Tack tack!



Jag fyllde 24år. Det firade jag med att äta Tapas på Tvärsöver, sen Lilla Hotellbaren och lyssnade på Satan Takes a Holliday.

Av min chef fick jag en jätte söt liten smilystämpel som jag använde flitigt denna kväll och så fick jag ett jätte fint kuddfodral med illustration av Cassandra Rhodin, min favorit Illustratör, utav Hiwa. Jag blev super glad! Tack igen sötnos!



Daniel och Hiwa hjälpte mig att flytta.



Jag drog med Daniel till Vampire Lounge när han fyllde år och bjöd på lite drinkar.
Givetvis lekte vi lite med kameran. Vem kan låta bli?!



Jag blev otroligt kär!



Adventsfika hemma hos min mor.



Iväg till Julmys en Lördag kväll.



Min Kusin Jennie Gifte sig. Burrrr. Men fint!



Sen var det Julafton hos Daniel m fl.

Och snart är det ett nytt år. Vi välkomnar 2010.


Translation Here!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag och tanten brevid har samma färg på håret (på bilden iaf) :P Super coolt med sammanfattning av året :D

2009-12-31 @ 12:27:01
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hihi. Det har ni nästan. De är Anders mamma Marianne :)

2010-01-02 @ 19:43:56
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0