Säg det med ett collage

Sen förra veckan har jag blivit hooked på att göra collage i mobilen med hjälp av en helt fantastisk app!
Så jag tänkte visa en liten samanfattning av vad som hänt sedan dess.
 
Allt började med en historia om en champinjon som växte sig stor. Jag ville illustrera vilken stor champinjon jag hade köpt och gjorde därför detta collage. Sen blev jag lite beroende.
 
 
En liten face off på tåget. Lisa hatar att bli fotad och blir lika förvånad varje gång hon ser sig själv på bild och det är bra. Jag är vanligtvis väldigt snäll med bilder dock.
 

Vi hade en liten tjejkväll i veckan och här är ett av collagen från den kvällen.
En liten sammanfattning utav det. Den blev dock relativt kort men inte mindre kul för det!
 
 
Inget collage, ville bara slänga in den för att jag tyckte den var så snygg. Back to the 90´s.
 
 
Och idag mötte jag upp Mor min för lunch och plugg/jobbfika. Mysmössan på och ut i dimman.
Här gick jag lös lite på collagen. Allt ser så sjukt bra ut med filtret på nya kameran i mobilen.
 
 
Men så stängde dom och jag åkte vidare till Söder för att fortsätta plugga och förhoppningsvis få en delkurs undanstökad så jag kan få lite pengar på kontot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0