Crazy CatLady?

(De här två bilderna har jag tagit själv & är mina.)
 
Efter att ha umgåtts en del med den här katten på senaste och insett att min allergi inte alls är så illa som den en gång har varit så har jag blivit liiite smått kattkär på senaste.
Det här kan vara den mysigaste katten i hela världen. Hon kommer när man ropar. Hon sätter sig när man ber henne och hon insisterar konsekvent att man klappar på henne annars sätter hon klorna i armen på en.
Hon snarkar även lite när hon sover vilket kanske är bland det mysigaste ljudet jag hört på länge.
 
Källa:Pinterest
 
När jag flyttar till större vill jag ha en egen katt och bland de finaste katter jag vet är Cornish Rex. Kan inte sluta drömma om en liten sån här som tassar runt. Är det på tiden att bli en crazy catlady tro?
Jag menar titta på dem! Finns det nå mysigare än att ha en liten boll på magen som spinner?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0