There is no end to the possibilities

 

På fredag är det tydligen dags. Dags att kolla posten, kolla min sida, hålla mig uppdaterad.
På fredag är det dags för antagningsbeskeden att komma upp.
Den stora frågan växer sig starkare och börjar tränga sig fram bland mina tankar som tidigare
fokuserat på helt andra saker.
Ska jag fortsätta plugga eller inte? Det beror nog helt på vad jag kommer in på.
Om jag kommer in på Filmvetenskap så kanske jag faktsikt gör det, fortsätter.
Men då behöver jag lägga upp en plan på om jag kan plugga och jobba samtidigt för annars kommer
jag bara jobba och skriva på min bok istället, läsa en massa litteratur som jag inte hunnit med för att
tråkig kurslitteratur varit tvunget att prioriteras.
Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0