Överlappning

 
Jag hade så fantastiskt tråkigt på dagen idag och motivationen till skolarbete flög ut genom fönstret och flydde till skugglandet. Så jag satt och pillade med lite appar på telefonen. Jag överlappade en av bilderna jag tog igår med en bild av en fotograf jag tyvärr inte alls minns namnet på. (Om någon vet så får ni gärna hojta till)
Jag tycker iaf att flickan på bilden är så otroligt lik modellen som jag fotade igår.
 
 
Denna bild var jag tvungen att rama in för att den var så liten. Men jag gillar den. En tjej som sitter och pluggar på ett café och i bakgrunden så ser man hyllor med tonvis av böcker på ett bibliotek. Jag är fotografen till båda av dessa bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0