Det är höst NU!

 
En ny parkas inhandlas förhoppningsvis snart, kängorna plockas fram, KENT spelas på hög volym i hörlurarna.
Höstens löv bleknar och faller ned på marken, kylan ger kalla kårar längsmed ryggraden men luften är frisk att andas in.
Höstens läsning har äntligen kommit och läses så ofta jag bara har en minut till övers.
Mannen Utan Ryggrad är en bok skriven av Peo Bengtsson vars blogg ni hittar på Stockholm Under Ytan.
 
Mer om boken kommer så snart jag har läst ut den. Men på endast 35 sidor känner jag att det här är boken jag väntat länge på att få läsa. Till och med innan jag började läsa bloggen Stockholm Under Ytan för något år sedan.
 
Jag längtar tills om några dagar när jag kan fokusera mer på att läsa och dricka te på Ritorno tills de stänger och jag tvingas gå hem.
Tills det är dags att börja tentavakta på SU.
På att motivationen ska grabba tag i mig och banka mitt huvud i skolböckerna tills jag lärt mig allt jag behöver.
 
Vad längtar ni efter i höst?
Någon spännande bok, ny film, att få tända massa ljus om kvällarna eller något annat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0