Matbilder Foto B


Nu har jag kommit igång med lite matbilder. Det här uppdraget bestod av att man skulle ta tre stycken matrelaterade bilder. De här tre tog jag och lämnade in. Kravet på maten var att det skulle se gott ut och fotat helst i dagsljus eftersom det är väldigt krångligt att ta med sig mat till en studio. Men för övrigt skulle vi lotsas att det var till en mattidning som vi även ska göra en offert till och lämna in. Men den uppgiften ligger i min att göra hög fortfarande.

Tycker ni att det ser aptitligt ut? Skulle vara kul att få lite feedback.

Kommentarer
Postat av: G

Kaffet och tårtan ser mumsiga ut. Dock hade jag velat se mer av maten, jag får ingen riktig helhetsupplevelse då fotot är taget från sidan och jag inte riktigt ser vad det är för mat..

2012-05-15 @ 18:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0