Parafras 3


Den här var nog den svåraste och av alla bilder som togs så blev det här resultatet. Den kommer inte skickas in till kursen eftersom jag bara kunde välja en. Men jag gillade ändå att göra den här. Det var en utmaning. Det är ju svårt nog att hantera en modell och nu hade jag två. Påminna om poser få båda att sitta precis som jag ville. Några skratt och söta puss på kinden bilder blev det emellanåt men det är bara roligt. Jag tror ändå att jag gillar den i färg snäppet bättre.

Modeller: Morgan och Gabrielle

Kommentarer
Postat av: emilia

tack för din kommentar! jag ska försöka lösa det så fort som möjligt..tills dess kan jag tipsa om att hålla inne ctrl-knappen när man trycker på en länk så öppnas denna i en ny flik :)

2012-02-27 @ 10:59:32
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: Miranda

jättefin bild! gud vad roligt med fotokurs, jag vill med!!



sv: hihi, jag längtar också! :*

2012-02-28 @ 23:46:58
URL: http://mirandamorgonvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0