Nostalgiska pratstunder, att kramas i en halvtimme och att kyssa främmande pojkar


Ni skrev alla så fina kommentarer på mitt inlägg där jag frågade er vad ni hade för er i vår så jag tänkte vi skulle ta och titta lite på det.

*
Tar en flaska vin och blir dyngfull med jämngamla under långa nostalgiska pratstunder. Vaknar upp med ågren och tvingar mig själv att plugga i kroppens sämsta tillstånd. Tröstäter lite för att fly pluggandet. Ungefär så ofta jag kan. Vilket straffar sig. Såväl som att läsa favoritbloggen istället för att skriva 2 längre uppsatser. Söker motivation.

* Sitter ute i solen och tävlar med kompisen om vem som blir brunast i sommar. Jag ska inte förlora. Läser otroligt fina böcker och drömmer om kärlek. Sneglar på de där pojkarna som plötsligt är fina. Och drömmer lite till.

* Igår träffade jag en grabb som jag inte sett på år och dar. jag tror vi bara stod och kramades i en halvtimme innan vi släppte taget och gick in på cafét där vi skulle fika. det var fint. han var efterlängtad.
just nu längtar jag bara tills på måndag eftermiddag då jag ska träffa min fina vän som bor alldeles för långt borta, vi ska gå en långpromenad, så lång att vi inte kommer orka gå hela vägen hem igen.

* Idag när jag var deppig och det ösregnade ute och jag satte mig i soffan hade nyss duschat och kände mig lite fräschare. så tyckte jag allting bara kändes mysigt och fint en stund. så då satt jag där och lyssnade på regnet men mest av allt önskade jag att någon fin pojke eller flicka också satt där i soffan med mig eller låg där under täcket så det skulle bli lite varmare och idag kikade jag på en mysig dokumentär om några flickor som var 12 år och ute på turnè. ibland är såna där små saker så fina bara.

* Har varit på klassresa i helgen, såg andra sidor av alla och blev glad av att vara med dom. Förlorade i klädpoker och blev lite röd om kinderna för att han tog av sig tröjan och var ganska solbränd och hade världens finaste mage. Blev glad när jag tänkte på att det var jag som fick fyllestrula med honom för några veckor sen när jag vet att alla hade dödat för att få göra det. blev lite varm i magen när jag sen råkade somna bredvid honom när alla andra lyssnade på spökhistorier och han snarkade gulligt. Magen åkte lite hiss när jag var tvungen att gå och lägga mig i min egen säng sen. Roligt att känna så mycket utan att vara kär överhuvudtaget.

* Jag kysser främmande pojkar... vandrar arm i arm tills det blir mörkt för att ingen vill gå hem. I rädsla att det skall vara för tidigt. Fast att båda vet att det är hemma inslingrade i varandra som det kommer sluta ändå.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh

2011-05-22 @ 11:31:41
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: lisa

hihi fint

2011-05-23 @ 00:02:47
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Miranda

åh så fint!



sv: lycka till med prövningen, det kommer gå bra ska du se, snart är du klar också! :) vi får försöka sluta oroa oss så både du och jag! ;)

2011-06-05 @ 23:03:57
URL: http://mirandamorgonvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0