The grabbing hands, Grab all they can


När jag hade repat mig lite efter fredagen så plockade jag fram en gå-bort-present med två bokmärken som jag gjort själv och så tog jag tunnelbanan till ändhållplatsen där Cathrine mötte upp mig för att gå och handla lite mat.


Vi dukade bordet.


Hon lagade en superb måltid.


Och så satte vi oss till bords för att äta. Vid niotiden begav vi oss in till söder för att se Elin spela på Vampire Lounge. Det var otroligt härligt att se henne stå där helt överlycklig i djbåset. Musiken var oslagbar, vi dansade trotts att vi var i en bar vilket inte längre verkar vara en anledning för att inte dansa längre. Ibland kan man bara inte låta bli.
Efter några goda drinkar och en hel dels svängande så var det stägningsdags igen och dags att gå hem.

Den här helgen har varit helt fantastisk.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du. Den första bilden. Dör lite grann.

2011-05-01 @ 21:49:47
URL: http://flortunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0