Mirror mirror



Klicka på bilden för källa.


Just nu har jag mycket i huvudet.
Saker som ska fixas, sånt som behöver funderas en del över.
Intressen hinns inte med, plugg upptar mycket av den lilla tid en dag består utav.
Jag har aldrig varit sådär jätte bra på det här med självdisciplin, så för mig krävs det en del ansträgning, men även jag ska nog lära mig så småningom.
Men medan jag har lite fullt upp till och från så kanske ni kan hjälpa mig med lite ideér om vad det kan behövas mer utav på den här bloggen.

Vad skulle ni vilja ha mer utav, är det något ni inte skulle vilja ha alls eller något ni kanske saknar helt och hållet?
Bolla gärna lite så ska jag göra vad jag kan för att fylla ut lite mer här när vi kommit fram till något.


Translation:


What would you like more of on this blog?

Kommentarer
Postat av: Lisa

åh har inte heller världens bästa självdisciplin men nu jäklar ska jag skärpa till mig!

2011-01-23 @ 03:36:55
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Jennie

jag tycker om första bilden.



jag tycker bloggen din är fin som den är! men kanske vardagstips eller vackra ord?

2011-01-23 @ 10:41:45
URL: http://sheislost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0