Påskmiddag i Crazyville.


Jag köpte en knippe blommor och satte mig på bussen mot crazytown.


När jag kom fram så var bordet dukat och dekorerat.


Lisa och AG var på plats.


AG var i full rulle ända från start till slut. Vi fick höra en ny komponerad låt som hette "Tapatapa".
Om man inte aplåderade så förlorade man och man vill ju inte förlora.


Sakta men säkert dukades bordet upp med mat.


Lite Nubbe.


Blommorna sattes i vatten.


Så blev det dags att sätta sig till bords och äta upp allt det goda. Jag missade osten vilket jag nog inte kan förlåta mig själv för. Efter blev det lam och sedan efterrätt, men det blev inga bilder på det tyvärr.


Sen hade det plötsligt blivit mörkt, klockan närmade sig mycket och den här lilla damen var fortfarande i full rulle.


Så vi blåste lite bubblor tills bussen kom.

En mycket fin Påsk kväll.
Ikväll ska jag hålla i middag. Jag ska försöka ta några bilder.
Hoppas ni alla har en fin fin helg.

Kommentarer
Postat av: lisa

mys!

2011-04-23 @ 18:44:37
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, jag förväntade mig en förklaring till "Crazyville" men ja, JAG vet ju vad du menar ;-p

2011-04-23 @ 20:24:05
URL: http://flortunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0