Inga fler ursäkter!



Till er! (och lite till mig själv också)

Inga fler ursäkter. Inga fler destruktiva förhållanden. Inga fler förklädnande ord till dina tjejkompisar när du vet att han inte vill ha henne. Är du osäker så kan jag säga att det är ett tydligt tecken på att han inte vill ha henne och om han verkligen ville det så kommer han kämpa för att få tillbaka vad du stal ändå och vet du med säkerhet att din kompis inte behöver stå ut med ett svin som bara kommer att behandla henne dåligt.

(För er som inte kände till det så är det slut med The Scientist. Jag gjorde slut för ca 2 veckor sedan.)

Så vad för positivt ska man leta efter?


Någon som vill göra alla de där underbara sakerna för dig som han aldrig gjort för någon annan.

Någon som inte kan vara ifrån dig. Någon som måste prata på telefon tills ni somnar när han måste vara ifrån dig.

Någon som är ärlig.

Som vill visa upp dig utan att du är hans armcandy.

Saker du bör se upp med!

Någon som inte ljuger. Ljuger han så är han en lögnare!

Vill han umgås med andra tjejer så är det något som inte stämmer (om det inte är hans moster Agda på långvården förstås. Då kanske han faktiskt är en fin kille.)

Om han har sex med någon annan så tar du dina saker och går på en gång. Han kommer aldrig att ändra sig för dig, vad han än säger!

Någon som vill ändra på dig! Vill han inte ha dig som du är så finns det säkerligen någon annan där ute som är bättre för honom och för dig!


Så var sann mot er själva och be vännerna berätta om de ser varnings flaggor. De är inte alltid så lätt när man själv sitter i smeten att se. Men var insiktsfulla nog när dina vänner kommer till dig med detta. Det ligger oftast något i de dom säger. Så ta varandra på allvar och ta tag i er själva.
Vi måste sluta låta killar få behandla oss som skit. Han kanske är en jätte go kille. Men är han inte det med dig hela tiden så är han inte värd tiden.


Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Liåsa aka. OPRAH & GAYLE

Foshizzle my Nizzle.

2011-04-18 @ 15:05:20
URL: http://ihatemen.com
Postat av: lisa

<3

2011-04-18 @ 23:23:47
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Petra

du är så mycket finare än något sånthär, idag var det en kille på min praktik som är en riktig såndär snygg och fina skjortor du vet som stekte pannkakor till en av servitriserna som är gravid, bara för hon var sugen. han stod i ett kaoskök i fin armanikostym och stekte pannkakor. en sådan pojk ska du ha, en som steker pannkakor bara för man råkar vara sugen.

2011-04-19 @ 19:02:56
URL: http://desorages.blogg.se/
Postat av: Petra

(och även fast man vet att man borde ha en pannkakskille så hamnar man allid med den andra sorten ändå tyvärr, som om livet måste testa en så man verkligen har upplevt ont innan man får ha något fint)

2011-04-19 @ 19:04:33
URL: http://desorages.blogg.se/
Postat av: beabea

<3!

2011-04-22 @ 17:27:04
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: X

Va Han otrogen?

2011-05-03 @ 15:10:45
Postat av: Jeanette

Till X: Hoppas du läser här.

Nej, vad jag vet så var han aldrig otrogen, men tjejen han är tillsammans med nu träffade han som vän eller nåt under tiden vi var tillsammans. Sen vad som händer när jag inte är med vet jag ju inte men jag litar på att han inte gjorde något även om han kanske utan att tänka på det själv blev intresserad av henne.

2011-05-03 @ 23:31:35
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: Jeanette

P.s. Det här inlägget var inte riktat direkt mot honom. Det var mer tillämpat åt tjejer som har lätt för att hitta på tusen ursäkter till varför killar gör som dom gör när det istället är så enkelt som att han bara inte är intresserad. Visst kom det från att det tog slut med min pojkvän, men det är inte vad punkterna direkt hänvisar till.

2011-05-03 @ 23:33:37
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: X

Okej,



tjejen (Jessica) han är tillsammans med nu är mitt x, jag gjorde slut med henne för jag orkade inte med det längre, det känndes som att hon skämdes över mig... hon var speciel.

Men som min mamma sa, Hon är hans (Hiwas) problem nu.



Jag vet att dom träffades vid sidan av jobbet(men det sa hon aldrig till mig) , hon prata mkt gott om honom hela tiden, jag hade en känsla hela tiden att det skulle bli dom efter vi hade gjort slut.



Jag hoppas du mår bra iaf, jag försöker ta de med en klackspark, det finns så mkt bättre männsikor där ute för oss :)



Jag hoppas för oss båda att dom inte var otrogna mot oss,

2011-05-04 @ 09:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0