Förslagslåda.



Jag skulle vilja höra mig lite för vad ni skulle vilja ha mer från mig?
Hittills så har jag bara bloggat på med allt vad som fallit mig in, men finns det något särskillt ni skulle vilja läsa om, det kan vara vad som helst. Alla tips och förslag är välkomna.
Minnen, mina filmtips, boktips, musiktips, frågor och svar, drömmar, kärlek etc. Hjälp mig att forma bloggen till en fin liten plats.
Vad inspireras ni utav och vad kan få er att trivas bättre?


Translation:

I would like to here what you would like to read more about?
Is there anything in particular you whant more, it can be anything, memories, filmtips, books, music, questions and answers, dreams, love etc. Help me to shape the blog to a nice little place were we can all hang out.

Kommentarer
Postat av: Lovjo

Ja, och det var nylonstrumpbyxor jag syftade på, om dom är ju verkligen värst! Borde nästan skänkas bort för att de är så ömtåliga, eller att man har bytesrätt eller nåt!



Hmm, det kanske är det dom har gjort... men jag tycker inte att det är nog varmt i min källarlägenhet för att dom bara ska kunna stänga utav dom utan vidare :( så nu sitter jag här i mjukisbyxor, ett linne, en tröja och en kofta, medan det är jättesoligt där ute. Ska nog cykla in till stan och köpa strumpor och kolla på gardintyger :) och bokmärken vill jag också hitta...



Och angående din blogg, jag älskar att läsa dina fantasier! Och dina drömmar, blandat med de bilder du lägger upp, jag blir verkligen inspirerad, och även dina minnen, allt låter så himla fint!

2010-05-18 @ 16:07:30
URL: http://lovisajo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill ha mer fina bilder och mer söta texter, gärna korta små berättelser :)

2010-05-18 @ 21:41:57
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag älskar din blogg som den är! men gärna mer outfit, bilder, söta berättelser och lite mer dig :). underbara bilder i det här inlägget!

2010-05-18 @ 23:09:56
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag ahr inte hunnit så långt bak i bloggen än, men har du skrivit om hur du bor? När bloggare gör det känner man sig liite lite närmare dem på något sätt :) Man kan liksom föreställa sig var allt de skriver om äger rum :)

2010-05-18 @ 23:25:23
URL: http://mondegreen.blogg.se/
Postat av: Konstigt nog

Jag såg en del av dina bilder, och la märke till att du hade converse på dig utan strumpor. Till frågan, "vad vill du se mer av" har jag ett enkelt svar: dina fötter.

2010-05-22 @ 08:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0