Mini favs


Bilder

Jag hittade en liten sida med mysiga bilder. Såna där bilder som gör så att jag får gåshud längs med armar och nacke.
De är nog fler än vad jag skulle tro. Känslan är från långt tillbaka. En del av barndomen som jag kan minnas som trygg och go. En känsla från ungdomen som var ny och spännande. Som bär på en hemlighet som jag aldrig kommer att få veta vad det är. Ljuset, värmen, känslan.
Jag vet inte vad det är men här är några av de bilderna i alla fall.


Translation:

Some pictures I find tend to give me chills down my neck. I don´t know if it is the lighting or the wormth, a feeling definitly. It´s like a big secret that I am not to know.
But these are some of the pictures.

Kommentarer
Postat av: Lisa

underbart

2010-05-12 @ 00:25:44
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0