Pling!



Idag när jag var påväg till jobbet så gick jag förbi korsningen Hornsgatan Götgatan, sådär som jag brukar göra ibland på morgonen. När jag började närma mig korsningen hörde jag ett regn av plingelingande.
Det tog ett lite tag innan jag upptäckte att det stod en man i korsningen med en stor skylt där det stod.
"För bättre cykelbannor. Plinga!" klicka på länken för att se mer Här!

Hur mysigt som helst tyckte jag. Jag fortsatte glatt och log för mig själv.

Translation:

This morning I walked past a serie of bicycles streaming down the street and plinging. The next second I see a man on the other side of the street hoding a big sign that said " For better bycycle rodes, Pling! "
I thought it was so adoreble that I went smileing the rest of the way to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0