Promises Promises 2010


Som vi alla vet så är det ju en stor skillnad på vad vi vill och vad vi kan påverka själva.
Här är min lista om lite av båda. Mål och önskemål.




Mera morgon mys!



Bli bättre på att äta frukost.



Vill ha våren här snart, Snabbare, Nu!



Bada mera.



Mer solned/uppgångar tillsammans.



Resa mera.



Skicka flaskpost när värmen börjar ta sig.



Picknick mys med söt pojke och musik på stor filt i någon park.



Mer spontandansande mitt i natten på stadens gator eller torg.



Titta på mera gamla filmer.




Mer mörkt hår i år!



Mer Kent och annan grymt bra musik. Mycket för nostalgi!



Försöka överleva vinterkyla och mörket med en massa olika mysigheter!



Som t ex genom att kyssas mera!



Skriva mera brev. Jupp snigelpost. Jag saknar det fruktansvärt och de gör ni också vet jag.
Jag har skrammlat ihop två stycken jag ska skriva med under året hittills.



Pyssla mera. Här är lite kylskåpsmagneter jag gjorde förra året.
I år blir det nya saker.



Läsa mer böcker. Jag har som mål att läsa och hålla bättre koll på de böcker jag läser under detta år.
Vi har ju en bokklubb och då vill jag ju givetvis kunna visa lite vad som händer där.



Och så slutligen. Lära mig att baka!
Jag vill bli bättre på att baka, så jag har samlat ihop lite recept och kommer att fortsätta göra det. Sen ska jag sätta mina talanger på test och se vad det blir av det hela.
Jag tänkte börja med smaksatta maränger.


Vad har ni för önskemål eller mål att lära er eller göra under året som kommer?

Translation:

A few things I wanna do this year. Learn or things I just wish happen.

What would you want for this year to happen?

Kommentarer
Postat av: beabea

mysiga saker!

2010-01-11 @ 22:19:44
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: ina

vilken oerhört fin lista, ge mig det och jag komemr vara lycklig så det glänser om mig.

2010-01-11 @ 23:26:43
URL: http://winterbarn.blogspot.com
Postat av: Lisa

Heja heja! Om du lyckas med marängerna vet du vart du kan lämna en påse ;)

2010-01-12 @ 10:24:19
URL: http://artvsfashion.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ina: Oh hej och tack så mycket! :)



Va trisst att se att du mår så dåligt.

Jag har också mått oerhört dåligt.

De enda man kan göra är att acceptera att det som händer händer och att man bara kan göra de bästa av allt och att lära sig leva med det.



Man behöver må dåligt ibaland för att kunna uppskatta de bra. Eller hur :)



Kram på dig!



Lisa: Om jag lyckas eller misslyckas så kommer du nog ändå vara min provkanin vet du ;)

2010-01-12 @ 11:45:54
URL: http://interruptedfashion.blogg.se/
Postat av: Hiwa

<-- söt pojke, check!

2010-01-12 @ 12:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0