Orange eller Tangelo?




Jag ville länge ha en orange färg i håret.
Nu har jag haft det i ca tre veckor, ja börjar få de ur mitt system och känner att jag med gott samvete mot mig själv kan återvända till en mer naturlig färg för mig.
Jag vill bara visa att orange inte måste vara crazy utan att även de är något som har en skönhet och elegans om man använder det så.

Och om ni har glömt varifrån jag lånar bilder så kan jag påminna er om att det är Här!

Translation:

I´ve had my orange colored hair for about tree weaks now. It´s out of my system and I feel I can color it brown now with out feeling Í´ve missed something just becouse a lot of people thought diffrently.
With these pictures I just wanna show that orange doesn´t have to be a crazy colore if you know how to use it, it can elegant.

And if you should have forgotten were I borrow the pictures you see a lot on my blog, it´s right Here!

Kommentarer
Postat av: S as in Sofia

Orange/rött hår är helt underbart!!

2010-01-12 @ 14:21:27
URL: http://sasinsofia.blogspot.com
Postat av: Hiwa

Ooh, färgen på den sista bilden är riktigt fin!

2010-01-13 @ 10:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0