Fredags frossa

Vad kan jag egentligen säga mer än att det är fredag och jag känner för allting och ingenting för tillfället.
När jag kommer hem så ska jag lägga mig i badkaret med massa bubblor och min bok som jag snart läst ut.
När jag har avslutat den så tänkte jag göra en liten bit mat. Kanske något med lax på eftersom jag vet att det finns i kylen.
Sen blir det till att äta lite samtidigt som jag tittar på ett eller två avsnitt av Supernatural. I know, but I´m hooked.
Jag hade egetntligen hellre tittat på Pushing Daisies ikväll. Men de har tagit slut, så det får jag helt enkelt vänta med.



Tänk att få vara Chuck för en dag. Hon är alltid otroligt söt och hennes klänningar är alltid helt underbart vackra.
Hennes hår är perfekt och hennes humör är oftast på topp på ett sånt sätt så man blir pirrigt glad i hela kroppen.

Kanske blir jag lite sugen på att teckna ikväll eller pyssla lite. Måla vill jag hur som helst.
Imorgon ska jag tvätta allt smuts som väller över snart.

Hoppas ni får en trevlig helg. Vi ses nästa vecka om inte innan dess.


Kommentarer
Postat av: Else-Linn

Svar: Tack :) Det är bara så svårt att se mig själv i rakt hår. Är så van att ha lockigt. Har ju sett det håret sen jag föddes :P

2010-01-16 @ 18:07:17
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Annie

Sv: Åh, tack så mycket. Titta in lite senare så ska vi inte se om jag lagt upp en till, har en på gång lite finslip kvar bara ^^

2010-01-17 @ 17:27:40
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0