Fräknar på näsan.



Sådär fram mot våren när solen börjar titta fram och värmen börjar dra i en att man ska sätta sig ute i parken och ha picknick hela dagarna långa och promenera i söderkvarter och helst råka gå lite vilse en stund.
Då brukar mina fräknar komma fram. De där soltimmarna som jag bara inte kan undvika.
Då får jag fräknar på näsan och kinder. Jag vet att det inte är mycket, men det känns så fel. Inte som jag.
Men i år så har jag förberett mig lite här. Några vackra damer som jag lyckades luska fram som är otroligt vackra i sina fräknar och bär upp dem med glans.
Med tanke på hur jag fashineras över andras fräknar och tycker att det är så fint så tycker jag ju att jag kan ta och acceptera de få jag har på sommaren.


Translation:

An attempt to like my frekals. They come out in spring, stay all summer long and then they disappear around fall.

Kommentarer
Postat av: lovisa

kan man inte få se en bild på dina sommarfräknar? eller är du någon av de förtjusande damerna på bilderna?

2010-01-12 @ 17:38:29
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0