SUPRISE!



Igår när jag kom hem så låg det här fina kuvertet på min dörrmatta och ett glädjerus flög genom kroppen.
De va först så ja inte vågade öppna det. Vem har skickat nå så fint till lilla mig?!
Jag blir alltid lika förundrad när det ligger ett kuvert, handskrivet adresserat till mig.



I detta lilla kuvert låg ett handskrivet litet kort och i det handskrivna lilla kortet låg ett par jätte söta hårspännen med körsbär på! Gosglad i hela magen. Så fint de var!



Idag har ja små körsbär i håret. Så här ser de ut på. Tack så mycket Josefin!

Translation:

When I came home yesterday I had gotten a small little envelope in my mail. Whit a lot of cute little stars and a hand written card inside. And inside the card was these cute little cherry hairclips. Thank you so mutch Josefin! You really made my evening!

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

små överraskningar i brevlådan är ju bland det bästa vardagsfenomen som finns!

2010-02-14 @ 22:30:38
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0